fredag 18 februari 2011

Svenska cupen!

Jag har lov och all tid i världen att göra vad jag vill. Då verkar bloggviljan förkrympa till noll och ingenting, konstigt nog.
Men jag ska ger er POM:s laguppställning i svenska cupen.
- Herman Thorell
- Conny Johansson
- Owe Karlsson
- Sören Friis Hansen
- Leffe Mollberg
- Arne Nordberg
- Biggan Thorell
- Kaisa Andersson
Reserv och lagledare är Stefan Gustafsson.
Vi är laddade till tänderna och vi har fått perfekt tändvätska. En av våra motståndare i första kvalgruppen stod utanför en boulehall i Skåne och konstaterade högljutt att de fått en lätt lottning med oss i gruppen. Ingenting är bättre för oss om våra motståndare underskattar oss. Så dåliga är vi inte. Inte ens i närheten.
Kvalet spelas i Motala under två dagar kommande helg. Vi måste bli etta eller tvåa i en trelagsgrupp och går i så fall vidare till söndagens gruppspel. Väl där måste man vinna sin trelagsgrupp för att ta sig till finalhelgen. Det ska bli jävligt skoj och spännande. Jag tror på oss som fan. Vi är starkare i år än i fjol. Nu gäller det bara att kämpa och prestera.
Vi kommer kämpoa till till sista klotet!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har också kollat in vår lottning och den gruppen vi är i ser jämn och skön ut. Vi kommer med bästa möjliga lag och hoppas naturligtvis att gå vidare till söndagens spel.
Om vi vinner vår grupp och ni eran så möts vi på söndagen, samma om bägge lagen blir tvåa i respektive grupp, om det skulle bli så, kommer iaf inte vi att underskatta er, då vi vet vad ni kan.
Om vi inte möts i spel under helgen önskar jag att ni tar er hela vägen, då ni är ett skönt gäng. Skulle vi få mötas så kommer jag att zzzzzzzzzzämpa.
Ha det bra
Mvh Brell

Lärarjäveln sa...

Ska bli kul som fan, Brell. Och jävlar vad det kommer zämpas på banorna i Motala :D