onsdag 23 mars 2011

Ordförande Herman!

Säg det högt för dig själv. Ordförande Herman. Visst låter det lite kusligt, som en diktator eller en ledare för något gammalt unket komunistparti i en diktatur typ Kina. Ordförande Herman.
Nu är det inte så. Det är så positivt och glatt som det bara kan bli. Ordförande Herman är ju jag och jag har fått förnyat förtroende som ordförande i världens bästa bouleklubb: Club boule la Pomme de Pin Toarpsdal. Jag är jävligt stolt. Jag känner mig som en pappa för den här klubben. Jag har grundat den, fått den att växa och stå på egna ben. Jag känner så jävla mycket för allt det vi göt och jag tror det är grunden för att lyckas.
POM har gått och blivit stor dessutom, en modern klubb som vuxit in i en större kostym. Vi är idag över 30 licenser. Vi har en bred verksamhet, vi är en jämlik klubb med ett jävla driv med såväl män som kvinnor i styrelsen. Det finns viljor, men det finns också människor som vill ta ansvar.
Som sagt, jag är jävligt stolt!

Inga kommentarer: