söndag 19 augusti 2012

Torr!

Vad har hänt? Inte mycket. Jag har känt en tomhet vad gäller bloggandet, men inspirationen brukar rinna till när jag börjar jobba och det har jag gjort. Börjat jobba.
Jag vet inte om jag skrev om min lilla dröm jag hade för några år sedan? Jag skulle ta över spelbutiken i Dalsjöfors, driva den som jag hade velat ha den. Bolagsspel, travresor och världens bästa spelinformation. Jag gick och malde om det där men fick aldrig tummen ur och en dag köpte Konsum upp verksamheten och min lilla dröm gick i kras.
Nu är jag en drömmare av stora mått och en annan fluffig liten framtidsvision har fått ta lite mer plats. En egen boulehall med servering och biljardbord och TV-hörna och... ja, ni fattar. En ungdomsgård för vuxna boulenördar. Kanske blir det bara en dröm det här oxå. Eller ska jag göra slag i saken för en gångs skull?

Inga kommentarer: